Regidoria de Serveis Centrals

REGIDOR

Nom electe: José Antonio Aguilera Galera
Càrrec: regidor de Serveis Centrals
Adreça electrònica: joseantonio.aguilera@lesfranqueses.cat
Horari de visites: hores convingudes
Partit polític: Partit dels Socialistes de Catalunya-Candidatura de Progrés (PSC-CP)

SERVEIS CENTRALS

SECRETARIA

El/la secretari/a fa les funcions de fedatària pública, d'assessorament jurídic, d'emissió d'informes, de certificar els acords adoptats pels òrgans col·legiats, tant de l'Ajuntament com dels patronats, així com de les resolucions d'òrgans unipersonals (alcalde, regidor/a delegat/da, president/a dels respectius patronats). 

  • Gestió del registro municipal de cementiris; gestió del registre d'animals considerats potencialment perillosos
  • Gestió dels processos electorals

Per altra banda, des de la Secretaria també es gestiones els següents àmbits:

CONTRACTACIÓ

  • Tramitació dels expedients de contractació de totes les àrees
  • Fiscalització dels contractes menors incoats per les àrees
  • Emissió d’instruccions adreçades a altres àrees per a la tramitació dels expedients de contractació (inclosos els contractes menors)

SERVEIS JURÍDICS

  • Atenció de les consultes jurídiques plantejades per altres àrees
  • Emissió d’informes jurídics que siguin requerits
  • Seguiment dels processos judicials; tramitació de documentació a jutjats i tribunals; designació i/o contractació de lletrats externs
  • Seguiment dels requeriments de Síndic de Greuges, GAIP, Fiscalia, Antifrau, etc.
  • Control i tramitació, quan correspongui, dels convenis subscrits per Ajuntament

SERVEI D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA (SAC)

  • Totes les relacionades amb l’atenció presencial de la ciutadania
  • Recepció d’escrits, sol·licituds, inscripcions, finestreta única, etc.
  • Tramitació d’altes i modificacions en padró d’habitants
  • Expedició de documents relacionats amb padró d’habitants (volants, certificats, històrics, etc.)
  • Certificats de béns
  • Informació a consultes plantejades per la ciutadania
  • Gestió de signatura digital id-cat
  • Cens d’animals de companyia
  • Destinar els registres d’entrades a les àrees afectades (escrits rebuts de forma presencial, per correu postal o per via telemàtica, EACAT)
  • Confecció dels llibres de Registre d’Entrades, de Sortides i de Decrets.
  • Gestió amb l’INE (tramitació de baixes i errors)

ARXIU

  • Tasques de gestió (tramitació de subvencions, contractació, etc)
  • Tasques de planificació
  • Tasques arxivístiques
  • Classificació, descripció i avaluació de documentació, que pot ser en format electrònic, en paper o altres (audiovisuals, imatges, sonors, etc)
  • Tasques de difusió (foment de la recerca, divulgació de la memòria històrica, conservació del patrimoni documental, etc.)

INFORMÀTICA

  • Manteniment equips informàtics
  • Configuracions i accessos a Gestiona, EACAT, plataforma diputació
  • Tramitació de certificats digitals

Darrera actualització: 12.03.2024 | 14:15