El termini per presentar candidatures és el 10 d'octubre
A l'Ajuntament de les Franqueses busquem 10 joves per treballar dins el programa Primera experiència a l'administració pública*. Els i les joves han de tenir diversos perfils i es formaran durant 1 any. Els perfils són els següents:
*Imprescindible que hagin transcurregut menys de 3 anys des de la finalització dels estudis.
Les persones aspirants han de complir els següents requisits:
(Tots els requisits i les condicions previstes s’han de mantenir i poder acreditar a la data immediatament anterior a la data del contracte)
Per tal de presentar les candidatures s'haurà de presentar una instància (electrònica o presencial) on s’haurà d’adjuntar la següent documentació:
Fotocòpia del DNI
Fotocòpia de la titulació acadèmica
Currículum vitae
Dardo del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya on consti que s’hi està inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat.
Certificat d’empadronament
Les persones interessades poden presentar instància manifestant que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, i que no han estat separats dels servei de cap administració pública mitjançant expedient disciplinari, en el registre general de l’Ajuntament. També podran presentar-se com estableix l’article 38.4 de la llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. Si la instància no es presentés en el registre d’entrada de l’Ajuntament, l’aspirant haurà de comunicar a l’Ajuntament de les Franqueses del Vallès la remissió de la còpia de la instància el mateix dia, mitjançant correu electrònic a l’adreça dinamitzacio@lesfranqueses.cat adjuntant el comprovant que ho acrediti. No s’acceptarà cap instància per correu que no hagi complert aquest requisit.
El termini de presentació de les sol·licituds fineix el dia 10 d’octubre de 2023.
*L'adjudicació de places queda condicionada a la concessió de la subvenció relacionada amb aquest programa.