L’ORGT de les Franqueses activa el telèfon directe de l’oficina per a l’atenció a l’usuari

Dimarts, 26 de maig de 2020
Els contribuents poden posar-se en contacte també a través del telèfon del Call Center i pels canals telemàtics.

L’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de les Franqueses ha vist condicionada la seva atenció a l’usuari davant l’evolució de la pandèmia de la Covid-19 i amb l’objectiu de reduir la propagació de la malaltia.

Des d’aquesta setmana, l’ORGT de les Franqueses activa el telèfon directe de l’oficina afegint-lo als diferents canals de comunicació actius fins al moment. D’aquesta manera, l’atenció a l’usuari es realitza pels següents canals:

De manera telemàtica

  • A la pagina web orgt.diba.cat , on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a traves del Registre Telemàtic. També en el web trobareu un formulari en el que podeu deixar anotat el vostre número de telèfon i l’ORGT us trucarà per donar-vos tot el suport que necessiteu.
  • Per correu electrònic a l’adreça orgt.franqueses@diba.cat i a l’adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat des d´on us ajudaran a fer tots els tràmits.

De manera telefònica

  • Trucant directament a l’oficina de les Franqueses a través dels telèfons 934 729 194 i 674 797 570
  • Trucant als telèfons de Call Center números 932 029 802 / 932 029 805

Darrera actualització: 15.10.2024 | 19:39