El termini per presentar candidatures a la licitació és el 8 de febrer
Des de que van tancar la darrera entitat bancària a la zona de Bellavista, deixant aquest nucli sense serveis bancaris, l'Ajuntament ha estat treballant per tenir, com a mínim, un caixer automàtic que cobreixi la zona amb més de 9.000 habitants.
Després de converses amb diverses entitats bancàries, de parlar amb altres administracions com la Diputació de Barcelona i, fins i tot, l'entrada d'una moció al Congrés dels Diputats aprovada pel ple municipal, finalment, s'inicia el procés per poder instal·lar un caixer al Casal d'Avis i Centre Social de Bellavista.
La Junta de Govern Local de les Franqueses del 12 de febrer ha aprovat iniciar els tràmits de la licitació. El termini de presentació de la documentació si es vol optar a donar el servei és el 8 de febrer. En aquest enllaç hi trobareu el tràmit i la documentació. L'objectiu és comptar amb serveis bancaris a Bellavista amb les mateixes condicions que la resta de caixers en funcionament les 24 h. Facilitant, així, l'accés al veïnat i, sobretot, a la gent gran que, de moment, s'ha de traslladar a Granollers o a Corró d'Avall per fer operacions.
L'Ajuntament ja va començar a fer gestions abans del tancament definitiu de l'última entitat bancària, BBVA, de Bellavista demanant, primer, que no es tanqués l'oficina o que, com a mínim, es mantingués el caixer. BBVA però van tancar l'oficina i per facilitar l'accés als serveis bancaris, sobretot de la gent gran, es van realitzar sessions formatives sobre el funcionament del caixer i de l'aplicació d'aquesta entitat bancària.
Tanmateix, des de l'Ajuntament sempre s'ha apostat per retornar aquest servei a Bellavista cedint un espai en un equipament municipal, el Casal d'Avis i Centre Social, i facilitant les condicions a d'instal·lació a les empreses que optin a donar el servei.