L'Ajuntament de les Franqueses ha aprovat la Carta de Serveis del SAC. Aquest document, elaborat en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, defineix que és el Servei d'Atenció a la Ciutadania, com funciona i quin estàndar de satisfacció per part dels/les usuaris/es ha d'acomplir.
La carta defineix quins tràmits i gestions s'han de fer des del SAC però, a banda, també quins són els objectius que l'Ajuntament es marca per millorar:
• Que l'atenció a les persones usuàries es faci de manera personalitzada, àgil, clara i eficient.• Que el servei es presti presencialment, electrònica i telefònica en un ampli horari.• Que es treballi en la modernització contínua dels canals telemàtics.• Que es realitzi una primera anàlisi i se'n derivi, si s'escau, les consultes o els tràmits cap a altres àrees de l'Ajuntament.
El document també recull quins són els drets i els deures de les persones usuàries i detalla un compromís de qualitat del servei que ha de garantir que com a mínim el 80% de les persones usuàries valorin amb un 8 sobre 10 qüestions com l'atenció, la qualitat de la informació i de l'atenció telefònica (70% en el cas de l'espera per a ser ateses), tenir cita en un màxim de 48 hores i el temps d'espera de l'atenció presencial.
Aquesta Carta de Serveis s'actualitzarà cada dos anys i es publicarà anualment un informe amb les valoracions globals de les persones usuàries del Servei d'Atenció a la Ciutadania.
La Carta de Serveis del Servei d'Atenció a la Ciutadania és una de les accions finalitzades del Pla d'Actuació Municipal d'aquest mandat.
Adjunta a aquesta notícia podeu trobar el text íntegre.