El pressupost concedit és de 151.963,03 euros
L'Ajuntament de les Franqueses vol consolidar els serveis virtuals tan de gestió interna com de cara a la ciutadania i ho farà gràcies a un fons NextGenerationEU. Es disposarà d'un pressupost de 151.963,03 euros per desenvolupar la integració amb el "hub" de carpetes ciutadanes "El meu espai" i per a la implementació d'un centre de processament de dades (CPD) i d'escriptoris virtuals al núvol.
Integració al "hub" carpetes ciutadanes
L'objectiu de la integració al "hub" carpetes ciutadanes és facilitar la consulta d'expedients i documentació s'hagi derivat de la relació i/o tràmits de cada ciutadà o ciutadana amb l'Ajuntament. D'aquesta manera es facilita d'una banda la interoperabilitat entre administracions i l'accés ràpid i integrat a la ciutadania. Així, a través de "El meu espai" del Consorci de l'Administració Oberta de Catalunya es podrà consultar la informació relativa a cada persona, no només de la Generalitat de Catalunya, com fins ara, sinó també la generada des de l'Ajuntament.
Implementació d'un centre de gestió de dades i d'escriptoris virtuals al núvol
La implementació d'un centre de gestió de dades i d'escriptoris virtuals al núvol té com a objectiu millorar l'eficàcia i l'eficiència dels processos administratius de l'Ajuntament. També, facilitar eines de treball col·laboratiu i optimitzar la productivitat dels treballadors públics. Per tant, els beneficiaris finals són la ciutadania i les empreses. Per dur a terme aquest projecte s'analitzaran les necessitats actuals i futures, es centralitzaran les dades en un únic servidor virtual i es realitzarà la migració d'arxius.