L’Ajuntament, més a prop

Dimarts, 15 de gener de 2019
La comunicació amb les ciutadans és una de les prioritats del consistori

Fer de l’Ajuntament una institució oberta a les consultes, suggerències o queixes dels ciutadans i que la comunicació sigui fluïda i bidireccional és la clau per a fer de les Franqueses un municipi transparent i, sobretot, una administració 2.0.

Les noves tecnologies permeten ampliar de manera gairebé infinita els canals de comunicació entre l’Ajuntament i els ciutadans. Ara, a més d’utilitzar els canals tradicionals com el presencial o les edicions en paper de butlletins, cartells o cartes, també ens comuniquem a través d’internet.

El web www.lesfranqueses.cat

Al web municipal hi trobareu les notícies, l’agenda d’actes, els cursos, la informació institucional i el portal de transparència. A més, també hi ha dues finestres pensades pel ciutadà: Contacteu amb nosaltres o la Bústia d’Incidències, Queixes i Suggeriments. Les entrades des d’aquestes dues finestres es centralitzen i s’envien a les àrees corresponents per, posteriorment, enviar una resposta al remitent.

Xarxes Socials

Les Franqueses també està present a les xarxes a través de plataformes com Facebook (@ajuntamentlesfranqueses), Twitter (@lesfranqueses) o Instagram (@ajuntamentlesfranqueses). Diàriament s’hi pengen les informacions d’interès, els avisos d’emergències i les imatges dels actes en directe. A més, si ens voleu comentar alguna cosa, podeu fer un comentari al post al que fa referència o bé utilitzar els hashtags #LesFranqueses i #socdelesfranqueses.

També disposem d’un canal de Youtube per als vídeos, d’un perfil a Flickr amb galeries de fotografies dels actes més importants.

L’Ajuntament s’està posant al dia i treballa per aconseguir que la comunicació sigui bidireccional i per donar cada vegada més importància a les aportacions que puguin fer els ciutadans.

Darrera actualització: 15.10.2024 | 19:25