L’Ajuntament habilita un Punt d’Acompanyament a la Ciutadania per ajudar a fer tràmits amb l’administració

Dimecres, 3 d’abril de 2024

La iniciativa pretén contribuir a una gestió més àgil i eficaç dels tràmits municipals.

L’Ajuntament de les Franqueses ha posat en marxa el Punt d’Acompanyament a la Ciutadania, destinat a proporcionar suport i assistència a aquelles persones que requereixin ajuda en la realització de tràmits amb l’administració.

El nou espai, integrat dins del Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC), neix amb una visió centrada en la proximitat i l’atenció integral. El Punt d’Acompanyament a la Ciutadania proporciona assistència, tant de forma presencial com telefònica, per tal de facilitar als ciutadans i les ciutadanes la seva interacció amb l’Ajuntament.

Així, es pretén contribuir a una gestió més àgil i eficaç dels tràmits municipals, afavorint alhora la transparència. El Punt d’Acompanyament a la Ciutadania és una de les accions previstes per aquest mandat en el Pla d’Acció Municipal 2023-2027 creant un espai que faciliti les gestions i millori les relacions amb l’administració local.

El servei es presta en dues localitzacions: a l’edifici de l’Ajuntament i a l’equipament Bellavista Activa. Els horaris d’atenció són de dilluns a divendres, de 8.30 a 14h, ampliant-se el dimarts fins a les 18.30h a les instal·lacions de l’Ajuntament. I els telèfons d’atenció telefònica són el 938 467 676 (Corró d’Avall) i 938 615 435 (Bellavista)

Darrera actualització: 13.05.2024 | 13:15