La comissió per treballar l'impacte sonor de les indústries del polígon del Pla de Llerona comença a treballar. La primera reunió serà el 20 de gener, a les 18 h, a través de connexió telemàtica.
Aquest grup està format per representants municipals, experts/es en contaminació acústica i per tots aquells veïns/es que hi vulguin formar part. Recordem que per ser-ne integrant cal posar-se en contacte amb participacio@lesfranqueses.cat o trucar al 938 616 221. El període per inscriure's a aquesta primera taula de treball estarà obert fins al proper 18 de gener.
L'objectiu de la comissió és treballar la problemàtica del soroll al polígon i fer seguiment de la feina que es realitza en aquest sentit des dels serveis tècnics municipals. Els eixos bàsics d'aquest grup, que es reunirà periòdicament, són:
Aquesta ha de ser una taula de treball participativa i inclusiva, per això es convida a formar part a tota la ciutadania interessada.