Les persones usuàries de l’skatepark comparteixen idees en la primera sessió per definir el futur d'aquest espai d’oci i esport
Aquest dijous, 6 de febrer, s’ha celebrat la primera sessió del procés participatiu per a la remodelació de l’skatepark de Cal Gavatx. Un total d’11 persones, usuàries habituals de l’espai i amb un profund coneixement de les seves característiques, han aportat les seves propostes i suggeriments per orientar el disseny del futur skatepark.
L’equip d’arquitectes especialitzats Skate Architects ha recollit aquestes idees i ja treballa en una primera proposta per a la remodelació d’aquesta zona d’esport i d’esbarjo. Aquesta es presentarà en la segona sessió del procés participatiu, prevista pel dijous 13 de febrer a les 18 h a Can Ribes. La nova sessió serà una oportunitat perquè tothom que ho desitgi pugui seguir participant i contribuint a la remodelació de l’skatepark.
La primera sessió del procés ha comptat amb la presència de l’alcalde, Juan Antonio Corchado Ponce, i de la regidora de Participació, Àngela Carrasco Colombo. L’alcalde ha remarcat la importància d’implicar la ciutadania en aquest tipus de projectes: «Volem que la remodelació de l’skatepark sigui una realitat aquest mateix any 2025. És fonamental que sigueu els mateixos usuaris i usuàries qui decidiu com ha de ser aquest espai».
L’Ajuntament ha valorat molt positivament aquesta primera sessió del procés participatiu que busca garantir que l’skatepark esdevingui un espai funcional, que s'adapti a les necessitats de les persones usuàries.